neděle 26. ledna 2014

lezim, premyslim, posloucham

prave lezim v posteli, premyslim a posloucham nejake mp 3 skladby v mobilu, prave poposloucham bruno marse. Napadlo me napsat clanek o tom co posloucham ukazat takovy playlist mich oblibenych mp 3. Jen mit cas si k tomu sednout. Jsem kazdy den v praci coz je super vec, neznam lepsi vec nez praci, ale volno mam taky rada. O vikendu jsem byla na vychazce v lese a take jak jinak v praci, taky jsem se dostala k hrani si. Je jedno kolik vam je, ale kdo si hraje nezlobi je faktem. Hrala jsem the sims 2 mam instalovany vsechny datadisky mam i trojkuse vsemi dily ale tu si s pomalejsim notasem nezahraju momentalne, leda odinstalovat dodatky, nechat zakladni verzy. The sims 2 je paradni hra. Jinak o vikendu jsem udelala tematicke video na tema laska. Z tabletu to sem asi nevlozim, ale aspon vam dam odkaz , kde jsem video umistila. Nachazi se na me strance o hre the sims 2 a the sims 3. Holkyhrajouhry.blog.cz snad to tamhned uvidite s dnesnim datumem, jinak by to melo byt nekde v rubrice pc hra the sims 2 .... clanky , nebo tak nejak z hlavy ted nevim.

Mam nafocene nejake ty obrazky kosmetiky o ktere hodlam napsat clanecek, tak se mate na co tesit. Ted uz ju spat, takze dobrou noc vsem.

Žádné komentáře:

Okomentovat