sobota 18. ledna 2014

Matylda

Myslím si, že jsem přečetla dost knih, ale vybrat opravdu nejoblíbenějšího knižního hrdinu by bylo těžké. Třeba to totiž není vždy jen o hrdinovy a hlavní postavě knihy či daného příběhu, ale musí se mi líbit celkový děj knížky, obsah, příběh i poenta. Ale mám ráda knižního Harryho Pottera a postava z něj bude asi Hermiona a Harry, ty obě postavy mám moc ráda. Taky mám ráda pana Kaplana v humorné knize Pan Kaplan má svou třídu rád, nebo také Péťu Bajzu z knihy od Karla Poláčka Bylo nás pět. Hodně ráda mám postavu i hlavního hrdiny z knihy Milionář z chatče, bylo to i z filmované. Ono tech knih a hlavních hrdinu je moc. Hodně oblíbenou mám postavu Matyldy ve stejno jmenné knize i filmu Matylda od J.Dahla. Matylda je malá holčička co má velmi krásný dar, dokáže se rychle učit, je chytrá a ráda pomáhá a chce mít kamarády. Chodí do jedné zvláštní školy, které vládne zlá ředitelka. Matylda má ráda své spolužáky a také svojí učitelku. Matyldina rodina je zvláštní , otec je šmelíř a podvodník, který prodává porouchaná auta, maminka je stále s natáčkami v hlavě a čte všechno o módě a bratr je hloupí pošuk. Matylda žije ve svém světě plných příběhu, moc ráda čte a moc ráda chodí do knihovny a učí se ráda novým věcem. Mezi její další schopnosti patří jaká si moc pevné vůle a myšlenky, když dokáže hýbat s věcmi pomocí své myšlenky…..


Žádné komentáře:

Okomentovat